Blonde N’ Fresh

IMG_3286IMG_3285IMG_3287

My new fresh haircut and color, the best feeling there is.

Hello Babes! Ik werd vroeg wakker vanmorgen en ben gelijk naar het werk gegaan toen door naar Juice Sisters om mijn detox drankjes op te halen en daarna had ik een afspraak bij mijn kapper. Voel me weer helemaal fris, een middagje voor mezelf met een lekker bakje koffie erbij maakt me altijd helemaal gelukkig. Hij heeft heel veel high lights  gezet en het in model geknipt en ik vind het helemaal geweldig! Morgen is het Valentijn en hebben jullie al speciale plannen ? Nick is nu in Spanje voor een wielerkoers maar hij had me verteld dat hij morgen een verrassing voor me heeft dus ik kan niet wachten tot het morgen is!! Ik zal een paar foto’s maken en het natuurlijk ook aan jullie laten zien! Byeee ❤

*Hello Babes! I woke up early today first going to work then of to juice sisters to pick up my detox juices and after that I had a appointment with my hairdresser! Feeling fresh again, just a little bit of me time this afternoon and a cup of coffee always makes me happy. He did lots of high lights a little haircut and I love it!  Tomorrow it’s Valentine do you guys have any special plans? Nick is in Spain for a cycling race but he told me he has a surprise for tomorrow so I can’t wait!! I’ll take pictures and show it to you guys. Byeee ❤

Plaats een reactie